måndag 17 mars 2014

Jag

Bild tagen i höstas inför en reklamkampanj för tidningen jag jobbar på. Foto: Daniel Svensson

Jag hör inte till dem som älskar att vara med på bild och bläddrar man igenom familjealbumen hemma så märks det att det oftast är jag som står BAKOM kameran. Ibland kan man nästan undra om jag alls har varit med på resan när man tittar på bilderna.

Här kommer dock en av de sällsynta bilder där jag faktiskt befinner mig FRAMFÖR kameran. Som lite variation bland alla blom- och bakverksbilder :)

10 kommentarer:

  1. Kanonfint kort!!
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Superfint kort! Du får vara framför kameran oftare. Kram Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Stina! Tror dock att jag trivs bäst bakom :) Kram Åsa

      Radera
  3. Så fin bild på dig Åsa! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Samma med mig..gillar inte heller att vara framför kameran ;)
    men det var en fin bild på dig..kram
    Ewa A

    SvaraRadera
  5. Jättefin bild på jättefin syster! Kram!

    SvaraRadera