tisdag 18 mars 2014

Ledigt!


Vilken känsla det är att komma hem efter jobbet till ett nystädat hus (visserligen tack vare att jag drog omkring dammsugare och golvmopp i ilfart under lunchen, men ändå) och så vet man att man har resten av eftermiddagen framför sig - plus en helt ledig onsdag.

Jag gillar verkligen när skolan har studiedag och man får en extra ledig dag tillsammans med sonen mitt i veckan!

Den stora frågan för stunden är om jag ska prova att göra en chokladbollstårta. Jag har sett sådana recept poppa upp lite här och var, bland annat hos Bakverk och fikastunder, och först kände jag mig lite tveksam, men det skulle kunna vara en smaksensation och då vore det ju synd att missa den :)

2 kommentarer:

  1. Ha en skön ledig dag..kram
    Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ewa, jag ska verkligen njuta! Ha en fin dag du också : ) Kram Åsa

      Radera