fredag 21 mars 2014

Mot Stockholm!

Den här helgen kommer att kretsa kring trädgård och vad passar väl då bättre än en bild på min "trädgårdstårta" som jag beställde när jag fyllde 40 för två år sedan :)

I dag bär det av mot Stockholm! Tillsammans med min mamma och syster ska jag ha några underbart roliga dagar i storstaden, med shopping, god fika och god mat - och så höjdpunkten förstås: Trädgårdsmässan.

Det lär knappast finnas någon tid över för bloggandet men det kommer inte ni att märka för jag låter bloggen sköta sig själv med hjälp av förinställda inlägg, och så blir det en rapport från mässa och storstadsbesök efter helgen. Ha en härlig fredag allihop!

4 kommentarer:

  1. Så fantastiskt roligt det låter! Får titta på alla vackra bilder sen:) Ha en trevlig helg i vår vackra Huvudstad!! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva! Ja, det ska bli en underbart rolig helg! Kram Åsa

      Radera
  2. Ha det så jättetrevligt i Stockholm..kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ewa! Ha en fin helg du också :) Kram Åsa

      Radera