måndag 10 mars 2014

Nära himmelriket






Egentligen hade jag inte alls tänkt gå till Leila Lindholms nyöppnade butik i Moodsgallerian i Stockholm den här helgen, utan jag hade tänkt spara det till nästa Stockholmsbesök om två veckor i samband med trädgårdsmässan.

Men plötsligt befann vi oss strax intill och då gick det naturligtvis inte att låta bli! Det var ungefär som att hamna i himmelriket att komma in där för en baknörd som jag. Så mycket roligt och fint och bra att ha-saker det finns där.

Sambon och sonen delade inte riktigt min entusiasm över denna nya butik utan stod och väntade utanför, annars hade jag nog varit kvar där än ;) Det blev några inköp men dem har jag inte hunnit plåta än.

Ha en fin måndag!

4 kommentarer:

  1. Oj, så mycket fint! Visste inte ens att hon hade en butik...ska också på trädgårdsmässan så jag kanske slinker in till Leilas också...

    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är som julafton att gå in där Anette, missa inte det ;) Ha det fint! Kram Åsa

      Radera
  2. Men så roligt, har sett att hon öppnat butik där! Förstår att du trivdes Åsa:) Dit ska jag också gå nästa gång vi åker till Sthlm! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där kunde jag ha gått hur länge som helst och bara njutit av miljön om jag inte hade haft två som stod och väntade utanför affären :) Kram Åsa

      Radera