tisdag 18 mars 2014

Nöjd

Lite vårblommor på trappan. Det gäller bara att komma ihåg att flytta in krukan varje kväll...

I går kände jag mig extremt nöjd med mig själv efter att ha lastat och kört i väg två rejält fulla släp med grenar till soptippen. Så fint det ser ut i trädgården nu.

Som tur är finns det gott om plats där man slänger trädgårdsavfallet på tippen så man slipper hålla på och backa med släpet, det är nämligen inte min allra starkaste sida.

I dag väntar jobb i vanlig ordning, men i morgon är sonen och jag lediga eftersom det är studiedag i skolan. Ser fram emot en skön dag!

2 kommentarer:

  1. Fint i krukan :)
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är så härligt när man kan sätta ut de första vårblommorna, men det gäller att komma ihåg att ta in dem varje kväll, annars är det snart kört! Kram Åsa

      Radera