torsdag 27 mars 2014

Vardagsrum ute eller naturen inne

En av många fina montrar på förra helgens trädgårdsmässa Nordiska trädgårdar

Den här veckan har gått i ilfart känns det som, flera gånger har jag fått fundera över vilken dag det egentligen är. I dag blev det en snabb tur till polisen för att hämta våra pass inför Mallorcaresan senare i vår, så nu är i alla fall det fixat.

Snart ska jag på styrelsemötet med trädgårdsällskapet, så det råder inga sysselsättningsproblem här. Ska försöka hinna se tv-serien Badhotellet som börjar i kväll också, jag tror att den kommer att vara riktigt bra.

Bilden är från trädgårdsmässan i helgen, en blandning av uterum och innerum i allra högsta grad.

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder du tagit på trädgårdsmässan..bara fantasin som sätter gränser ;)
    Danska serier brukar vara bra..åtmindstone de jag sett på :)
    Ha en skön helg..kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ewa! Ja, man får många uppslag där :) Håller med dig om danska serier, de brukar vara riktigt bra. Badhotellet blev jag inte helt övertygad om i går, men jag ska se den igen så får vi se hur det artar sig. Ha en härlig helg du också! Kram Åsa

      Radera