fredag 7 mars 2014

Veckans blogg


I förra veckan kom min blogg med på Besökstoppen och den här veckan har den glädjande nog utsetts till en av de fem bloggar som tävlar om att bli Veckans blogg. Skulle ni kunna tänka er att rösta på den här bloggen så får ni gärna göra det här. Det är tillåtet att rösta en gång per dag om man nu skulle vilja det.

Till något helt annat: När jag åker till Stockholm på trädgårdsmässan om några veckor är det en sak som jag absolut inte tänker missa: Ett besök i Leila Lindholms nyöppnade butik.

Utan att ha sett några bilder från den än så länge så kan jag redan nu säga att det kommer att kännas som julafton att komma in där :)

Ett annat måste när man är i Stockholm är enligt min mening Zetas handelsträdgård. Zetas ägare Victoria Skoglund har en fin blogg hos Lantliv. Kolla in den!

2 kommentarer:

  1. Röstat och klart! Åh vad jag längtar till STHLM- trädgårdsmässa, Leila och underbara Zetas, där skulle jag kunna bo! Det går fort dit nu, igår var det visst måndag, idag är det fredag :) Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Ja, tiden går sanslöst fort så snart är vi där :) Kram Åsa

      Radera