fredag 4 april 2014

Äntligen fredagskväll!

Från trädgårdsmässan Nordiska trädgårdar

Även om jag försöker att uppskatta varje dag i veckan så måste jag i dag säga: Äntligen fredag och fredagskväll! Det har varit fullt ös hela veckan och en särskilt hektisk fredagseftermiddag så inget är mer välkommet än en lugn fredagskväll.

Förutom att jobba så har jag varit på utställning på biblioteket i dag och beskådat alla fina konstverk som sonen och hans kompisar åstadkommit. Vilken skaparglädje och idérikedom!

Skulle ha hunnit med ett besök hos massören också under eftermiddagen men istället blev det att följa med som sällskap på ett besök till sjukhusets akutmottagning. Nu är vi dock alla hemma igen och redo för fredagsmys!

6 kommentarer:

  1. Låter verkligen som du har haft en "full-rulle-vecka"...ta det lugnt nu och njut av fredagsmyset!
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Titti! Ja, nu blir det betydligt lugnare hoppas jag :) Ha en fin helg! Kram Åsa

      Radera
  2. Vad vi är glada att alla ni är hemma igen!!
    Kram från M&P

    SvaraRadera
  3. Fredagskvällar är härliga! Den här veckan har jag inte tvättat (och den vansinnigheten kommer jag inte ta mig för igen!) utan i stället har jag ätit middag med barnen och sedan läste vi sagor till Oskar somnade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lät som en betydligt bättre fredagskväll Katarina :) Härligt med sagoläsning! Ha en härlig helg, du och grabbarna! Kram Åsa

      Radera