tisdag 1 april 2014

Doft av vår

Pion

Ibland önskar jag att det gick att förmedla dofter genom datorn. Då hade jag skickat massor av vårdoft till er, för det har verkligen doftat just vår i dag.

Som tur är har jag haft förmånen att vara ute i jobbet en del och jag har verkligen dragit in så mycket luft jag bara kunnat under dagens promenader.

På eftermiddagsprogrammet stod först utvecklingssamtal med sonens fröken (som gick riktigt bra, jag tror att både hans pappa och jag växte minst en decimeter av stolthet över det vi fick höra :)

Sedan blev det frisörbesök och nu väntar bakning eftersom det blir fika hemma hos oss med föräldragruppen i morgon.

6 kommentarer:

  1. Vad underbart vackra pioner är! Kan tänka mig att det var en massa positivt om den lilla grabben!
    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är fantastiska! Ja, det var så roligt att höra allt gott om honom :) Kram Åsa

      Radera
  2. Dessa vackra pioner, ja de är verkligen en favoritblomma härhemma! De är som stora maränger!! Och du som har lyckan att ha dom i trädgården Åsa:)
    Tror jag det att det var många fina ord om den lilla goa killen:)
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbara är de och jag är verkligen glad över att ha dem i trädgården! Ja, jag hade ju i och för sig blivit lite förvånad över om vi hade fått höra något annat om honom, men det var så fina ord så man blev alldeles rörd :) Kram Åsa

      Radera
  3. Ja våren är ljuvlig :) hoppas inte den så fort så man hinner njuta ordentligt..skönt med positiva samtal om sina telningar även om man är stolt över dem oavsett :)
    Ha en skön dag i solen..kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig Eva, det gäller att hinna njuta och inte bara ta den för givet! Ja, visst är man stolt över dem hur eller hur :) Ha det fint du också! Kram Åsa

      Radera