måndag 28 april 2014

Fullt ös


Det märks att semestern är över för den här gången. Det har varit fullt ös sedan i går morse kan man lugnt säga. Inte blev det lugnare på jobbet heller, det tar alltid en stund att greppa läget även om man bara har varit borta i drygt en vecka.

Nu skulle jag egentligen ha lagt ut en före- och en efterbild på vår trappa vid entrédörren, för jag har ägnat en del av eftermiddagen åt att måla om den. Det är ett säkert vårtecken - trappan är så utsatt på vintern så jag brukar alltid måla om den ungefär vid den här tiden och det blir en grym skillnad.

Hur som helst så har jag inte hunnit fixa någon "efterbild" på resultatet än, så jag läskar er med en bild på en fantastisk chokladkaka som jag mumsade i mig på Mallorca. Den var precis så god som den ser ut om någon undrar ;)

Nu väntar snart kvällsjobb, närmare bestämt bevakning av fullmäktige. Ha en fin måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar