måndag 14 april 2014

Njut en liten stund


Den här fina skylten fick jag i present av min faster i helgen. Den ska få stå i trädgården intill trädgårdsmöblerna tänkte jag.

I dag märktes det att det var vardag och jobbdag igen, det har varit full rulle med bland annat möte på schemat. Så nu var det skönt att komma hem till lugnet och veta att man inte har något inplanerat för kvällen.

Jag fick fatt i lite påskinspirerat godis i dag som jag tänkte göra påskcupcakes av, kanske blir det det som jag ägnar en del av eftermiddagen åt, vi får se!

2 kommentarer:

  1. Fin skylt..det skulle man göra lite oftare..det är viktigt..bra med en skylt som påminner en om det :)
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant Ewa :) Sådana skyltar skulle nog behövas lite varstans! Kram Åsa

      Radera