måndag 12 maj 2014

Aloe vera

Propoliskrämen gör underverk med huden, inte minst med torra händer och fötter.  I dunken finns aloe vera-juice

Innan jag fick barn jobbade jag inte bara som journalist utan även som hundmassör. Under en period var jag tjänstledig från tidningen för att bara jobba med hundmassage och då kombinerade jag det med att sälja aloe vera-produkter från Forever, som har produkter både för människor och djur.

Jag hade använt dem ett tag och blev tillfrågad om jag ville bli säljare själv. Sedan när jag fick barn fanns det inte tid för vare sig hundmassage eller säljjobb så jag lade det på is. Däremot har jag fortsatt att använda produkterna eftersom jag alltid har varit nöjd med dem.

Det finns så många olika aloe vera-produkter av skiftande kvalitet, men ett tips är att kolla innehållsförteckningen. Vill man ha en produkt där aloe vera verkligen är en huvudingrediens ska det stå aloe vera först, och inte vatten.

5 kommentarer:

  1. Blev nyfiken på handkrämen, tycker ju om alla dessa goda dofter som finns i många av handkrämerna, men inte alltid de hjälper så mycket mot det torra! Var köper du dom här Åsa?
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att den är suverän och när jag själv sålde de här produkterna så var den här en av de tre produkter som sålde bäst och det var aldrig några klagomål. Jag har för mig att man har 90 dagar på sig att lämna tillbaka produkten och få pengarna tillbaka om man inte är nöjd. Ring Carin Gimby i Mönsterås, 070-3919209, hon är återförsäljare. Kram Åsa

      Radera
  2. Tack, ska jag göra!!

    SvaraRadera
  3. Kommer ihåg det..var på en demo du hade med de produkterna..sen gick jag ju en massagekurs hos dig med skrållan :)
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just det Ewa! Det var ett tag sedan nu :)

      Radera