lördag 31 maj 2014

Festival



Det blev precis den fina festivaldag som man kunde hoppas på, vädret är perfekt! Efter förmiddagsfika med föräldrarna i trädgården gick vi först och lyssnade på min kollegas band, och sedan strosade vi runt i centrum där banden spelar längs gatan.

Vi hann också med lite shopping. På Drömhem hittade jag den vackra tvålpumpen av märket Cult som jag fick i present av mamma.

Nu är jag nyss hemkommen. Sonen har följt med sin mormor och morfar för att bada i deras pool tillsammans med kusinerna och själv ska jag möta upp sambon när han stänger sin butik för dagen och gå en till sväng på bluesfestivalen. Såg att det fanns ett ställe som säljer kantarelltoast med västerbottenost och det låter ju bara så gott! Men först ska jag ta hand om ett stort diskberg efter förmiddagens fika :)

Ha en fortsatt fin lördag!

2 kommentarer:

  1. Tack Åsa för jättegott fika, Så fick du roa dig med disken!!
    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själva för fina presenter och härligt sällskap! Då gör det inget om det blir mycket disk ;) Kram Åsa

      Radera