fredag 30 maj 2014

Intensivt

Som vanligt har jag glömt namnet på det här trädet som vi har i trädgården. Men fint är det!

Efter en minst sagt intensiv eftermiddag på jobbet så var det skönt att komma hem. Det skulle fotograferas från bluesfestivalen till både lokalsidan och Nöjessidan i tidningen, och samtidigt skulle jag också spela in ett par filmer från bluesvimlet till webben och dessutom skriva en artikel om det hela. Men tack vare lite flyt så gick allt som planerat och jag var klar när det var dags att gå hem.

Nu väntar jag på att det ska sluta regna så att jag kan fixa med pallkragarna som vi ska odla i. Jag tror att det kommer att bli jättesnyggt med svarta sådana.

2 kommentarer:

  1. Det är hur smidigt som helst att odla i pallkragar..
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är det verkligen! Det finns väl en hel bok om pallkragsodling har jag för mig :)

      Radera