söndag 4 maj 2014

Kalasdags!

En dubbel espresso med en rejäl klick grädde - gott, gott, gott!

I dag bär det av på kalas! Två av mina syskon ställer till med dubbelkalas. En dubbel espresso med massor av grädde, som på bilden, serveras det kanske inte men jag förväntar mig en massa annat gott för det brukar det bli när syrran har varit framme i köket :)

Själv är jag så sugen på att baka just nu och har samlat på mig en hel del nya recept, men tiden har liksom inte räckt till på flera veckor. Snart hoppas jag på att allt lugnar ner sig lite.

Ha en härlig söndag!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, nä du några sådana blir det inte :) Mamma tyckte jag kunde bjuda på Strawberry daquiris på kalaset :) Vaknade vid 7.30 av att grabbarna stod i dörren och viskade till Johan "Pappa, ska vi inte sjunga för mamma snart?" Lite fel dag kanske... :) Ses sen, ska bli mysigt! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lät ju trevligt, ingår taxi hem i så fall? ;) Haha, inte lätt att hålla reda på alla födelsedagar så här i maj! Ser fram emot eftermiddagen! Kram Åsa

      Radera