fredag 2 maj 2014

Sista inspelningsdagen

Foto: Håkan Knutsson
Jag, min kollega Eva och Anders Jansson. Foto: Håkan Knutsson

I dag är sista dagen för SVT:s inspelningar i Mönsterås och de kommer att avslutas med att Anders Jansson håller tal till Mönsteråsarna på kyrktrappan. Det ska bli roligt att höra hur han sammanfattar sina intryck från den här veckan.

I övrigt känns det väldigt skönt att det är just fredag, även om man fick en extra ledig dag i går. Vissa perioder blir bara så intensiva och suger nästan musten ur en. Det gäller att hinna ta det lugnt och njuta av allt underbart som händer i naturen nu.

I helgen ser jag fram emot födelsedagskalas för två av mina syskon och så blir det ett besök på vårmarknaden också.

2 kommentarer:

  1. Då kan ni pusta ut nu då:) Så mysigt och roligt med kalas i helgen, och att träffas allesammans!! Ha en skön fredag! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kan vi verkligen göra nu :) Det ska bli superkul med kalas, det ser jag fram emot! Ha det bra ni också! Kram Åsa

      Radera