söndag 1 juni 2014

Juli och Krasilnikoff


Helt otroligt att det är första juni i dag! I dag ska jag fixa mer jord till mina pallkragar så att sonen kan så alla sina fröer, och i övrigt får vi se vad vi hittar på.

De här underbara ljusblå och prickiga handdukarna fick jag också i present av mamma i går, det är handdukar från Krasilnikoff. När jag ser bilden inser jag att jag borde sätta dit en liten dutt vit färg på de fula skruvarna på krokarna.

Apropå gårdagen så skrev jag ju i inlägget i går att det var det perfekta festivalvädret. Och det var det fram till dess att jag hade skrivit så, sedan kom regnet...

2 kommentarer:

  1. Deilig med sommer! Også sommerlige håndklær :-)
    (litt regn hører visst med til en Nordisk sommer...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det underbart! Och regn får vi ju stå ut med som sagt, annars skulle det inte se så fint ut i våra trädgårdar :)

      Radera