onsdag 4 juni 2014

Ledig bakdag

Underbar bukett som jag fick av syster med familj i går

I dag är jag som sagt ledig och det sista på den här veckans "att göra-lista" blir att baka citronpajer och chokladpajer till en begravning i morgon. Jag hade tänkt hinna med detta tidigare i veckan men bestämde mig för att ta en extra ledig dag istället och det känns som ett väldigt bra beslut.

Vad som kan tänkas hinnas med i övrigt återstår att se. I går köpte jag en bok som en kollega på tidningen just kommit ut med och har jag tur hinner jag börja läsa den. Ha en fin dag allihop!

2 kommentarer:

  1. Underbara blommor! Lycka till med bakningen idag💕 Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de ljuvliga! Tack Eva, nu är pajerna klara så det får vara färdigbakat för i dag :) Kram Åsa

      Radera