tisdag 10 juni 2014

När tiden inte alltid räcker till...

Rosa rosenskära i kvällsljus

...får man prioritera om lite. Ända sedan jag började blogga har ambitionen varit att publicera två inlägg varje dag och det har jag gjort, med några få undantag. Men till och från är det så mycket som ska hinnas med och ibland blir det lite för stressigt helt enkelt. Därför blir det nog så att jag kommer att utgå från ett nytt inlägg varje dag, och när tiden finns och andan faller på så kan det bli två.

Hur som helst, gårdagen fick ett trevligt avslut med först ett besök hos massören och sedan mys med tio schäfervalpar, och därefter en skön stund i solnedgången då värmen blev lite mer hanterlig.

Ha en fin tisdag!

2 kommentarer:

  1. Du gör helt rätt..det ska vara roligt att blogga..inte ett tvång..och på sommaren blir det ju annorlunda än på vintern eftersom man bl a vistas ute mer..
    Om du så bloggar varannan dag blir det bra bara du inte slutar för att det inte är kul..
    Kram på dig!!
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina ord Ewa! Du har helt rätt, den här tiden på året är man ju ute mycket mer och det är mer som ska fixas i trädgården och så vidare, så det blir mer ont om tid. Men känner jag mig själv rätt så kommer det att bli mer än ett inlägg per dag igen ganska snart, för jag tycker ju samtidigt att det är så roligt att skriva och fota :) Kram!

      Radera