måndag 30 juni 2014

Ny vecka och nästan ny månad

Kladdkaka med mjölkchokladfudgetäcke. Det ni! Har inte receptet då jag åt den här på ett kafé nyligen, men det går säkert att googla på om man blir sugen :)

Med den här läckerbiten vill jag önska er en riktigt fin vecka och en härlig måndag, för övrigt sista dagen i juni! Förra veckan var sanslöst intensiv med massor av aktiviteter. Förutom att det var hur mycket som helst att göra på jobbet så bestod dagarna av bland annat simskolebesök och fotbollsskola, och en hel del annat. Roliga saker men oj så trött man har varit om kvällarna! Den här veckan ser ut att bli betydligt lugnare och det ser jag fram emot.

I eftermiddag kommer en kär vän med sin son på besök. Det är hur länge som helst sedan vi sågs sist, men det brukar ändå kännas som att det var i går när vi träffas igen.

2 kommentarer:

  1. Ja nu har hela juni gått..önskar det slutade regna..gör inget om inte solen gassar bara det slutar regna :)
    Ha en härlig vecka Åsa..kram
    //Ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig Ewa. Till och med en sån som jag som tycker att det är ganska mysigt när det regnar har fått nog nu :) Men jag tror att solen och värmen kommer snart! Ha en fin vecka du också! Kram Åsa

      Radera