onsdag 4 juni 2014

Små citroner gula


Det doftar citron i köket. Av två anledningar. Citronpajerna till begravningen är färdigbakade och så har jag svabbat golvet med citrondoftande medel. Nu är jag klar med det jag skulle baka, förutom citronpajernblev det också chokladpajer.

Jag tog ju extraledigt i dag och har varit ensam hemma nästan hela dagen, vilket är väldigt ovanligt. Sambon var hemma på lunch och sonen var bara hemma en kort stund efter skolan och for sedan vidare till en kompis. Så nu får jag fundera ut vad jag ska hitta på med all den här "ensamtiden" innan det är dags att åka och hämta honom!

2 kommentarer:

  1. Mysigt med lite egen pysseldag :)
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte dumt alls :) Det var så skönt att känna att man hann ifatt med allt som skulle göras. Nu blir det avkoppling!

      Radera