måndag 28 juli 2014

Dags för nästa kalas

En vacker födelsedagsros
Mycket gott bjöds det på på kalaset
En goding :)

Under kalaset i går låg jag till stor del i poolen och tränade simning med sonen som nu har fått kläm på det där med bentag och armtag. Det är så roligt att se hur mycket han har lärt sig. Och så fikade vi förstås! Det var makalöst goda bakverk som serverades och jag var mätt till långt in på kvällen.

När vi kom hem hamnade vi på balkongen där det egentligen var alldeles för varmt så jag gömde mig bakom ett parasoll ända tills det blev tillräckligt behaglig temperatur för att klippa gräset. Skönt att ha det gjort.

I dag fortsätter kalasandet, då ska vi på femårskalas! Dagens bilder är från gårdagens kalas.

2 kommentarer:

  1. Pratade med födelsedagsbarnet precis när ni åkt hem:) Kan tänka mig att det var mycket gott på det fikabordet! Visst är det härligt att se de små utvecklas, och så är det ju så viktigt att lära sig simma... Och du hade det gott där samtidigt:) Ha en fin dag Åsa! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det verkligen Eva, vi åkte dit igen och tog hand om resten av tårtan i dag :) Och ja, det är inte dumt att svalka sig i poolen sådana här dagar! Ha en fortsatt fin måndag! Kram Åsa

      Radera