onsdag 16 juli 2014

En sån kväll!

Härligt när man bara kan plocka blommor i trädgården när man ska fylla en vas

I går hade vi en rolig och härlig kväll med våra middagsgäster. Efter middagen for vi allihop ut till sommarstugan för att fika, och det blev en sådan där underbart skön och avkopplande stund på altanen. Klockan 22 på kvällen var det fortfarande 20 grader varmt. Det var så vackert vid vattnet med solen som gick ner, och allt var så där stilla och fint.

I dag är det mycket som ska hinnas med. Det ska jobbas, fikas på trädgårdskafé och så jobbas lite till. Det är nämligen en av sommarens stora begivenheter i Mönsterås, allsång med artisterna David Lindgren, Lili och Susie, Dan Hylander och några till, och torget lär invaderas av några tusen personer.

Lili och Susie har jag inte sett sedan jag var typ 15 år och de var mina idoler på den tiden. Jag fick en skiva signerad av dem efter konserten minns jag.

2 kommentarer:

  1. Tack själva för en underbar kväll, med god mat o mys!
    Kram från vi som var där!

    SvaraRadera