måndag 14 juli 2014

Hur söt får man vara egentligen?


Den här lille grabben har vi fått stifta bekantskap med sedan några veckor tillbaka, då han flyttade in hos mina föräldrar. Gudomligt söt och go och utrustad med sylvassa tänder vars tuggförmåga gärna testas. Men är man valp så är man.

När jag fångade honom på den här bilden i helgen var det viss misstänksamhet i blicken. Han hade nämligen hittat något spännande att tugga på där i gräset och trodde att jag skulle sno det ifrån honom när jag närmade mig med kameran.

Och så var det måndag, fem arbetsdagar kvar till semestern. I dag kommer sambons släkt och hälsar på och det blir roligt att träffa dem. Framåt kvällen räknar jag med att dra i gång den planerade tapetseringen. Jag tror att det kommer att bli som ett helt annat rum eftersom den nya tapeten är mycket ljusare än den färg vi har på väggarna nu.

Ha en fin måndag alla!

6 kommentarer:

  1. Ja verkligen gudomligt söt... Åhhh öronen:) Ha en fin dag ni också! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är han :) Tack Eva! Kram Åsa

      Radera
  2. Vilken liten goding <3 Ha det så gott..kram på er/Lillan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är han verkligen Lillan :) Ha det bra ni också! Kram Åsa

      Radera
  3. En del får vara hur söta som helst <3 man blir inte valpsjuk ett dugg ;)
    Hoppas du har det bra..är hemma igen efter 9 dagar i Kosta..intensiv vecka och tropisk värme..inte det man vill ha när man ska spåra över 1000 m..men det gick det med :)
    ha en skön vecka!!
    Kram Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Ewa, det är sant! Du får säkert plats med en ny liten valp i din flock, tror du inte det ;)
      Här är det bra! Kan tänka mig att ni trots värmen hade roliga dagar i Kosta, såg er på Smålandsnytt! Ha en fin vecka du med :) Kram Åsa

      Radera