torsdag 17 juli 2014

Sent

Mina barndomsidoler Lili och Susie. De 30-årsjubilerar nästa år.
Dan Hylander. Still going strong.
David Lindgren. Fick tjejerna i publiken att vakna till.
Min kära kusin, Trofast, på scen.

Det blev en sen kväll på jobbet efter en intensiv eftermiddag och kväll. Arrangörerna kunde knappast ha önskat sig en finare sommarkväll med alla artister och en allsångspublik på närmare 3 000 personer på torget här i Mönsterås.

Först framåt 22-tiden var jag klar att gå hem från jobbet. I dag ser det ut att bli en betydligt lugnare dag och nu är det verkligen nära till semestern :) Kanske hinner jag rent av tapetsera lite framåt eftermiddagen, jag har bara hunnit få upp tapet på en vägg under veckan, sedan har det varit fullt upp med annat.

I går förenade jag förresten nytta med nöje på förmiddagen. Hade ett jobb i Pataholm och passade på att locka med sonen och mina föräldrar och syskon med familjer för ett besök på kaféet Förlig Wind i Pataholm. Snacka om att det var avkopplande att sitta där i den vackra trädgården och fika en stund tillsammans. Det behövdes för att vara laddad inför kvällens jobb!

2 kommentarer:

  1. Ja vilken kväll, och så mycket folk! Lina o jag sa att är det inte Åsa o Mats långt därborta:) Var riktig nostalgi med Lilly o Sussie och Dan Hylander också!! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det verkligen! Det kändes som att förflyttas sisådär 25 år tillbaka i tiden :) Jag såg dig i publikhavet. Kram Åsa

      Radera