fredag 29 augusti 2014

En magisk gräns


100 000 sidvisningar. Det passerade räkneverket här på bloggen i går, och för mig kändes det lite som en magisk gräns. Om ni visste vad det värmer att ni fortsätter att kika in här och hör av er på olika sätt. Tack snälla, alla ni bloggläsare!

Det här med bloggandet kan verkligen gå upp och ner. Vissa dagar är det hur enkelt som helst att komma på vad man ska blogga om, andra dagar kanske man inte har den blekaste aning.

Under större delen av tiden som jag har haft bloggen, 1,5 år, har jag publicerat två inlägg per dag. Men sedan tidigare i somras har det nästan alltid blivit ett inlägg om dagen, och jag känner att det är vad jag hinner med just nu.

Hur som helst så är det väldigt roligt att blogga, och har ni inte testat själva men är nyfikna på det så gör det! Jag bloggade lite i smyg någon vecka eller så innan jag vågade offentliggöra den här bloggen :)

En riktigt härlig och fin fredag önskar jag er!

2 kommentarer:

  1. Gör inget om det bara blir ett inlägg per dag..fortsätt bara med bloggen..jag gillar den :)
    Önskar dig en trevlig helg..kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Ewa! Och jag önskar dig en fin helg också! Kram Åsa

      Radera