tisdag 5 augusti 2014

Halva semestern kvar

Vattenfall fotat under ett besök på Legoland
Då har halva semestern gått. Så här långt känner jag mig nöjd, bortsett från att vi fick ägna så mycket tid åt allt som blixtnedslaget förde med sig i förra vecka.

Annars har det varit en lagom mix av avkoppling, trädgårdsarbete och utflykter. I går hade jag mamma, syster med söner och mina mostrar på fikabesök, och vi hade det så mysigt ute i trädgården under eftermiddagen. Det är så roligt när vi träffas! Dessutom fick jag jättefina blommor av allihop och om jag hade fått i gång internet och överföringen av bilder till den fasta datorn så hade ni fått se dem, men det får bli senare i veckan.

Den här dagen tänkte jag leta nya gardiner och fixa några andra ärenden, kanske även bada. Ett styrelsemöte med trädgårdssällskapet ska hinnas med också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar