torsdag 28 augusti 2014

Njuter!


Åh vad jag njuter av den här tiden! Sommar och semester är ju avkopplande på sitt sätt, men så här när hösten kryper allt närmare är det som att allting lugnar ner sig lite mer.

Det blir som bekant mörkare om kvällarna, det börjar en del bra tv-program (till exempel Hela Sverige bakar ikväll) och man sitter och myser med tända ljus. Luften ute blir en helt annan och det händer lite mindre i trädgården som kräver mindre arbetsinsats.

Man får lite nystartskänsla kombinerad med myskänsla. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, hösten är nog min absoluta favorit bland årstiderna ändå!

2 kommentarer:

  1. Du har rätt sommaren blir lätt lite intensiv..så mycket man ska hinna med..när hösten är så här är den helt ok..har oxå redan börjat tända ljus på kvällen och det är så mysigt..
    ha en bra vecka..kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, varje årstid har sin tjusning och jag är glad att det är de där variationerna. Ha en fin vecka du också! Kram Åsa

      Radera