måndag 4 augusti 2014

Sent


I går orkade man knappast göra särskilt mycket i värmen. Dagen ägnades åt en båttur till en ö där vi fikade och solade, och på eftermiddagen blev det poolbad. Först framåt 18-tiden var det aningens mindre varmt och jag passade på att städa och baka lite.

Jag började även klippa gräset, men helt plötsligt kom grannarna och undrade om vi ville komma in och äta hos dem, och det tackade vi gladeligen ja till! Så det blev en mysig kväll på deras altan och tiden bara rann i väg. Jag blev minst sagt förvånad när vi kom in till vårt igen och upptäckte att klockan var nästan halv tolv!

I dag väntar roligt fikabesök och förhoppningsvis kommer även internet tillbaka i huset under dagen så jag kan ladda upp lite nya bilder till bloggen igen. Jag önskar er en härlig start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar