måndag 15 september 2014

Den lade jag beslag på


Den här underbara väskan från Cream skulle jag sälja åt min mamma på Tradera men eftersom jag blev så förtjust i den så lade jag beslag på den själv. Jag tycker så himla mycket om den.

När jag skriver detta är det söndag eftermiddag och vi har precis ätit oss proppmätta på raggmunkar som vi fick med oss när sonen och jag var och fikade hos mina föräldrar på förmiddagen. Sambon ägnade hela söndagen åt att tävla och kom på en hedrande tredjeplats.

Huset är städat och en cheesecake är bakad, och jag är därmed redo för valvaka. När ni läser detta är valvakan sedan länge slut och vi vet alla hur det har gått. Några kommentarer kring det lär ni inte få här eftersom jag är opartisk journalist, däremot delar jag gärna med mig av receptet på chokladcheesecaken, men det återkommer jag till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar