söndag 14 september 2014

Flyt


I går hade jag flyt. Jag fick energi att ta tag i småsaker som inte blivit gjorda och vips så var de fixade.

Bland annat lade jag ut vårt akvarium och en bilbarnstol på Blocket, och jag tänkte i mitt stilla sinne att det är nog grejer som kommer att bli stående här ett bra tag i väntan på en köpare och det är ju så typiskt eftersom de tar sådan plats. Men så blev det inte alls. Helt plötsligt var det ett par som ville komma och hämta akvariet med en gång, och när de gick ut genom dörren hörde en spekulant på bilbarnstolen av sig så nu är även den såld.

I dag ska jag försöka hinna baka och fylla upp frysen lite, det är lite dåligt med hembakat där just nu och det är ju alltid bra att ha, både när man själv är sugen och när det kommer gäster. Sedan får vi fundera ut något gott att äta till valvakan ikväll, det ska bli spännande att följa den, så spännande att jag till och med tror att jag kommer att kunna hålla mig vaken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar