onsdag 10 september 2014

Inget för mig

                                           

Det märks att det är höst och skördetider för baktidningarna är fulla med recept på äppelpajer och liknande. Härligt! Har ni något favoritrecept på äppelpaj eller annat bakverk med äpple så får ni gärna dela med er.

Det märks också att det är höst genom de kataloger som dimper ner i brevlådan med höstens mode. Dock kan jag konstatera att årets mode inte verkar vara något för mig, för hittills har jag inte hittat något som jag vill ha i katalogerna.

I övrigt rullar tillvaron på i lagom takt tycker jag. I går adopterade sonen bort sina akvariefiskar till sin mormor och morfar, så nu var akvarieperioden avslutad för den här gången. Det är vackert och rofyllt med akvariefiskar men med ett så pass litet akvarium som vi hade blir det lätt en hel del extrajobb för att hålla det iordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar