måndag 22 september 2014

Kaffemugg på ekologiskt vis



Det är roligt när man hittar den perfekta gå bort-presenten. När jag fick syn på den här kaffemuggen med lock, gjord av bland annat bambu och tillverkad på ett ekologiskt sätt, i ett skyltfönster alldeles intill jobbet här i Mönsterås, visste jag direkt vem som skulle få den, och jag träffade mitt i prick!
De här tål till och med att diskas i diskmaskin.

Nu är det en ny vecka och det är en vecka som jag har sett fram emot länge eftersom det står mycket roligt på programmet! Mer om detta under kommande dagar :)

4 kommentarer:

  1. Jag är såå glad för min fina mugg, och ja, det träffade verkligen mitt i prick! God att dricka ur var den också, har invigt den på grabbarnas innebandyträning ikväll :) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Såna muggar är bra..så kan man ta med sig kaffet ;)
    Aldrig fel med lite roligt att se fram emot..ha en härlig vecka..kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tillhör inte dem som brukar ta med sig kaffet men muggarna är så fina så jag överväger nästan att börja med det ;) Ha en fin vecka du också, i dag är det ju fantastiskt väder! Kram Åsa

      Radera