måndag 8 september 2014

Niceville och ny vecka

En av mina absoluta favoritdukar är den här. Min farmor gjorde den till mig för många många år sedan och överallt där jag har bott har den funnits med. Det är så vackra och milda färger.

I går eftermiddag belönade jag mig själv efter en förmiddag fylld av gräsklippning, städning och annat med att äta en stor portion glass och chokladsås och titta på film. En mycket bra belöning om ni frågar mig :)

Niceville hette filmen som jag såg, jag tror att nästan alla har sett den redan och jag har bara hört gott om den. Den infriade verkligen förväntningarna. Fast jag har fortfarande en halvtimma kvar att se av den. Grillning i kvällssolen på balkongen och städning hos hamstern kom emellan.

Jag hann också rensa ett par tusen bilder i datorn, det var välbehövligt för det blir ju en del fotograferande i veckorna.

Nu är det ju en ny vecka och för en gångs skull är almanackan nästan alldeles blank!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar