fredag 5 september 2014

Rabalder...


... är namnet på ett av mina favoritmärken. Den här söta koftan med tre knappar och ett knytband fick jag i present av min kära mamma för ett tag sedan, så nu väntar jag på lite svalare dagar då den kommer att passa perfekt! De senaste dagarna har det varit tunna sommarkläder som har gällt igen.

I går tillbringade jag nästan två timmar efter jobbet med att sitta med supporten och försöka få hjälp med tv och telefon. Det har verkligen varit hur mycket problem som helst sedan blixtnedslaget, trots ny utrustning och besök av tekniker. Men nu hoppas jag att allt ska vara åtgärdat. 2 400 kronor fick vi i kompensation för problemen och det kan jag verkligen inte klaga på!

2 kommentarer:

  1. Fin kofta..hoppas det löst sig med tv och telefon nu..trist när det bråkar..
    Visst är vädret helt underbart..hoppas det håller i sig länge :)
    Ha en härlig helg..kram
    //Ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Ewa, nu verkar det som att allt ska vara ordnat med tekniken, tack och lov!
      Det är tjock dimma här just nu, men den lär väl lätta ganska snart och då hoppas vi på sol :) Önskar dig också en fin helg! Kram Åsa

      Radera