onsdag 24 september 2014

Trasor



Det var inte dumt alls med en ledig tisdag! Jag fick en del småsaker gjorda och i övrigt kopplade sonen och jag av helt och hållet, och på eftermiddagen for vi i väg på gott fika med mammagruppen.

I måndagskväll kände jag att det började bli svalt inne så jag satte i gång elementen. Men inget hände. Jag hade mina misstankar om att sommarens blixtnedslag skulle kunna vara boven i dramat. Och mycket riktigt. I går kom rörmokaren och konstaterade att blixten slagit ut någon grej på fjärrvärmeanläggningen som nu behöver bytas ut. Men som tur var så fick han i alla fall i gång värmen på något sätt.

I går hittade jag äntligen en ny upplaga av mina favoritdisktrasor av märket Lisbeth Dahl. De förra jag hade tvättade jag hur många gånger som helst innan de till slut hade gjort sitt. De här köpte jag i butiken Drömhem här i Mönsterås.

Till sist måste jag bara dela med mig av några underbara bilder, kika in här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar