torsdag 16 oktober 2014

Inspirerad

Höstanemon, en färgklick i trädgården just nu

Ibland blir man så inspirerad så man vill göra saker med en gång. Så kände jag när jag tittade in på Hwit blogg i går, där temat var skördefest. Missa inte Tittis fantastiska stämningsfulla bilder! Ett sådant bord vill jag också duka upp till fika på :)

Den senaste veckan har jag varit på gång att ta in trädgårdsmöblerna för vinterförvaring, men när jag ser de bilderna inser jag att det nog är alldeles för tidigt!

2 kommentarer:

  1. Så vacker bild på anemonerna! Ja visst är det vackra o inspirerande bilder, helt underbart.... Man kan ju faktiskt ta en fika ute under både höst o vinter egentligen, kan va riktigt mysigt:) Ha en fin dag Åsa! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man kan ju faktiskt det, har man bara varma kläder och kanske någon filt så är det ju inga problem :) Kram Åsa

      Radera