lördag 11 oktober 2014

Serviceinriktade


Efter en helsnurrig torsdagseftermiddag, då jag skulle styra upp besök av både bilmekaniker, rörmokare och datakonsult, var det skönt med en ledig fredag.

Det som egentligen "bara" skulle ha blivit en halv ledig dag blev en helledig fredag eftersom jag fick vabba, därmed blev det en dag med mycket film och soffmys. Det var ju fantastiskt höstväder och vi hade dörren öppen så vi fick en del frisk luft ändå.

Apropå höst så gästbloggade jag i går på temat höst på bloggen Everyday Lifestyle och vill ni se det så kika in här.

Och apropå det jag skrev först om bilmekaniker, rörmokare och datakonsult så blir man så otroligt glad och imponerad över hur serviceinriktade en del är. Ta bilmekanikern till exempel. Han kom hem hit och hämtade min bil och när jag en kort stund senare körde bort till verkstaden med hans bil var min så gott som fixad redan, så det var bara att köra hem igen fem minuter senare.

Datakonsulten tog med sitt lilla barnbarn som är expert på spelet Minecraft och på nolltid fixade detta barn så att spelet gick lika fort att spela på sonens dator som på den andra datorn i huset!

Nu ser jag fram emot en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar