söndag 9 november 2014

Fars dag


I dag vill jag säga ett jättestort grattis till min fina pappa på Fars dag, jag önskar dig en härlig dag!

Och förstås ett grattis till min sambo, för att du är en så bra pappa till vår son!

Precis som vi brukar så har vi rest bort den här helgen. Men i år har vi faktiskt inte åkt till samma plats som vi brukar. Helsingborg och Helsingör har bytts mot Växjö.

Efter en gårdag med shopping, restaurangbesök och kafébesök och en natt på hotell siktar vi i dag på bland annat Huseby julmarknad och en rejäl dos julstämning!

6 kommentarer:

  1. En lekker bukett til fedrene!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det! Det är de värda :)

      Radera
  2. Jag åker varje år till Huseby på julmarknaden..tycker den är så mysig..den vill jag helst inte missa..ha det så trevligt..kram
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ewa, vi hade en jättefin dag där! Det är väldigt länge sedan jag var där sist, men mycket var sig likt och det bästa av allt är miljön. Kram!

      Radera
  3. Så roligt med utflykter, har bara varit på Huseby julmarknad en gång, och minns att det var så mysig stämning där! Hoppas ni haft en härlig helg! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har också bara varit där en gång tidigare, och det är så mysigt! Vi har haft en kanonhelg och är så nöjda :) Hoppas att ni har haft en bra helg också, gissar att det var många som passade på att ta en Fars dag-fika hos er i dag! Kram Åsa

      Radera