onsdag 5 november 2014

Utbildning och chokladfondant med lakrits

I ljuskuben har jag för tillfället lagt kastanjer

I dag ska jag på utbildning i Växjö och jag hoppas att det blir en intressant och lärorik dag. Sociala medier ska det handla om. Inför kursen ställdes det krav att man har konto för Facebook, Twitter, LinkedIn och något som jag ens aldrig hört talas om innan - HootSuite. Vad man ska med det sistnämnda till lär jag väl få lära mig i dag.

"Lyx med choklad" stod det på senaste numret av Mitt kök när jag såg tidningen i affären i går, och det räckte naturligtvis för att jag skulle köpa med den hem. Senare i veckan ska jag göra chokladfondanter med lakrits, ett recept som fanns i tidningen men som även finns på nätet.

När jag kom hem låg också senaste numret av Baka i brevlådan, så jag hade fullt upp med att bläddra bland recept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar