fredag 26 december 2014

By Billgren



Trots att jag är sambo med en urmakare är det sällan som jag skaffar en ny klocka, men i år önskade jag mig en i julklapp. Den blev jag riktigt nöjd med! Dessutom passade jag på att önska mig ett matchande halsband med ett vackert timglas som hänge, av märket By Billgren.

Så mycket snö låg det inte kvar när vi vaknade på juldagsmorgonen, men det lilla som fanns lyste i alla fall upp och vi kunde njuta av en dag med strålande vackert väder. Juldagen är för oss förknippad med total avslappning, men vi gav oss i alla fall ut på en promenad för att få lite frisk luft mellan fika, julmat och tv-tittandet. Jag skulle gissa på att annandag jul fortsätter i samma stil. Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Vilken fin klocka och halsband, kul med lite nytt.
    Ha en bra dag
    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag blev jättenöjd! Ha en riktigt härlig dag ni också, hoppas att ni hittade någon spännande film till slut :) Kram Åsa

      Radera
  2. Det är en mycket fin klocka! Jag älskar klockor och skulle gärna har många, många att välja mellan :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Katarina! Ja, visst är det roligt med klockor, de är ett smycke i sig!

      Radera
  3. God fortsättning! Så fina julklappar, förstår att du blev nöjd! Vi blev också helt lyriska av att snön började falla på julaftonskvällen ( ja inte alla kanske:) Ska bli roligt att ses idag! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma Eva! Ja, jag blev helnöjd :) Och i dag vaknade vi upp till ett riktigt vinterlandskap! Ses sedan, ser fram emot det! Kram Åsa

      Radera