onsdag 24 december 2014

En riktigt God Jul!


Just det, en riktigt God och underbar jul önskar jag er allihop! Själv önskar jag mig en fin och avkopplande dag med mina allra närmaste, och jag ser fram emot att äta en massa gott, ge och få julklappar och bara vara.

Den senaste tiden har det varit väldigt stressigt på jobbet med alla förberedelser inför helgerna och det var så härligt att stänga dörren till redaktionen i går eftermiddag med vetskapen om att det nu väntar en låååång julledighet och att det är ett nytt år och en betydligt lugnare tillvaro på jobbet när man kommer tillbaka!

Sedan är jag lite extra glad för att det är så många nya läsare som har hittat hit till bloggen den senaste veckan. Jag har förstått på sökorden att det är många som har letat julgodisrecept och ramlat in på sidan. I lördags var det dagsrekord med 631 sidvisningar, och det var jätteroligt att se!

Som sagt, ha nu en härlig dag!
Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar