torsdag 25 december 2014

Första snön!

Bukett som mina föräldrar hade med sig när de var på middag här tidigare i veckan

Det kändes magiskt när jag tittade ut genom fönstret i går kväll och såg att årets första snö föll. På självaste julafton!

Och vilken julafton det blev, precis en sådan som jag hade önskat mig. Först var vi och fikade hos mina föräldrar och träffade syskonen med familjer och bytte julklappar. Sedan åkte vi hem och tittade så klart på Kalle Anka innan det var dags för tomten att komma på besök. Jag blev så nöjd med mina julklappar, fick bland annat biljetter till Roxettes konsert i sommar, en klocka och några smycken som ni får se en annan dag.

Efter julmaten var det dags för tv och underbara Karl-Bertil Jonssons jul som man bara inte får missa på julafton!

Juldagen kommer vi bara att ägna åt att ta det lugnt och njuta. En fin juldag önskar jag även er alla som kikar in här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar