onsdag 7 januari 2015

Månadens sötsak

Det är inte lätt att komma på födelsedagspresenter till sonen så här tätt inpå jul, men en och annan har vi i alla fall hunnit köpa. Han fyller i slutet av januari så vi har lite tid på oss!

Det var ett bra tag sedan som jag deltog i utmaningen Månadens sötsak hos bloggen Söta saker, men den här gången tänkte jag att jag skulle vara med. Temat är favoriter. Jag har inte bestämt ännu vad jag ska baka, man har ju en hel del favoriter att välja mellan.

Sista dagen av julledigheten är här och jag ska börja den med ett besök hos frisören i grannhuset. En tur till soptippen med lite trädgårdsavfall blir det också, det blåste ner en hel del björkkvistar i helgen, så mycket att det snabbt fyllde upp två sopsäckar. Ett styrelsemöte med trädgårdssällskapet står också på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar