måndag 26 januari 2015

Måndag!



I dag säger jag grattis till min brorsdotter som fyller år! Man hänger knappt med, "nyss" var hon en liten tjej, nu är hon en stor tjej :)

Det är många födelsedagar nu de närmaste veckorna. Passar perfekt när man älskar kalas! I går hann jag baka det som sonen önskat sig till sina båda kalas den här veckan, det var skönt att få det gjort. Han har tidigare pratat lite om att han kanske ville ha kalas på Leos lekland eller i bowlinghallen, men sedan ändrade han sig och ville ha det här hemma. Och det är ju mysigt att få ordna barnkalas så det tyckte jag var bra!

Då var det måndag och det är dags att ta sig an en ny vecka. Förutom kalas står det styrelsemöte med trädgårdssällskapet, utvecklingssamtal i skolan och diverse annat på programmet, så jag kommer inte att ha några problem att sysselsätta mig. Hoppas att ni alla får en bra vecka!

2 kommentarer:

  1. Oj vad tiden går, redan dags för barnkalas igen! Stora killen nu:) Är ju minst lika mysigt att det hemma tycker jag! Jag har roat mig med att putsa alla fönster idag, blev plötsligt ljusare inne:):) Ha en fin vecka, måste ses snart! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det går undan, man hänger inte riktigt med! Härligt med fönsterputsning, då blir det ju lite roligare när solen tittar fram ;) Ha en fin vecka du också, vi måste absolut ha en fikaträff snart! Kram Åsa

      Radera