lördag 31 januari 2015

Nu laddar vi om


En intensiv vecka med tusen grejer att göra tog på krafterna, och fredagskvällen var mer välkommen än någonsin tror jag. Hade turen att kunna sluta lite tidigare på jobbet och hela familjen passade på att äta lunch på en restaurang innan det var dags för mig att raska av både helghandling, städning och diverse annat under eftermiddagen. Sedan var det slut på krafterna, de räckte inte ens till att bläddra i nya numret av Baka :)

Men nu laddar vi om! I dag väntar barnkalas och det ska bli roligt. När det är slut kommer jag nog att sjunka ner i soffan med min tidning och inte göra något mer ansträngande den här helgen, misstänker jag! Ha en fin lördag!

2 kommentarer:

  1. Haha... Kan se dig sitta i fåtöljen efter kalaset Åsa:) Nä det är ju roligt, men väldigt intensivt! Vilken vacker tårta på bilden! Lycka till med kalaset och ha en fin helg! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva! Nu har jag landat i soffan efter kalaset, som sagt, väldigt roligt men jisses så intensivt! Men alla verkade nöjda och det kändes bra.
      Ja, den tårtan skulle man inte ha något emot att smaka på :) Ha en fin helg du också! Kram Åsa

      Radera