tisdag 20 januari 2015

Vad vill ni läsa?


Även om jag får kommentarer och mejl från er bloggläsare så är ju bloggandet ganska enkelriktat. Jag skriver om det som faller mig in, dag efter dag efter dag. Har jag hittat något smaskigt recept som jag vill tipsa om så gör jag det, har jag en bild på en vacker blomma lägger jag ut den eller så handlar inläggen om något helt annat.

Ibland har jag hur mycket blogginspiration som helst, ibland ingen alls, men det löser sig alltid. Ett nytt inlägg varje dag blir det oavsett.

Samtidigt är jag nyfiken på om ni läsare har några synpunkter eller önskemål om vad jag ska ägna mina rader åt här på bloggen? Är det något ni undrar över? Något ni vill ha mer eller mindre av? Hör gärna av er i så fall!

I övrigt önskar jag er en fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar