torsdag 8 januari 2015

Vardag igen


Då var det snart dags att gå och jobba igen för första gången sedan den 23 december! Jag är så nöjd med ledigheten de här veckorna. Nu känner jag mig redo för jobb igen.

I går städades julen ut och jag köpte både de här vackra rosorna och tulpaner, visst känns det fräscht att sätta in sådana efter alla julsaker! Samtidigt föll snön ner utanför fönstren och det blev ett nytt snötäcke.

Här kommer några länktips:

* Kryddburkens recept på glasstårtor i små formar

* Inspirerande recept hos By Blondie

* Jag-kan-själv-renoveraren, trädgårdsfantasten och passionerade hobbyfotografen Fröken Grön

* Härliga trädgårdsbilder från Isas trädgård. Det är ju ett bra tag kvar till sommaren men det är inte så dumt att sitta och titta på bilder av grönskande och blommande trädgårdar och låta sig inspireras inför den kommande säsongen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar