lördag 14 februari 2015

Alla hjärtans dag


I dag får ni en alla-hjärtans-dag-kram av den här goa lilla nallen, jag hoppas att ni får en fin dag! Här firar vi med några småpresenter, lite extra god mat och någon dessert framåt dagen.

Jag får även skicka en grattiskram så här via nätet till en närstående som fyller år i dag, grattis till dig!

I övrigt blir det till att baka semlor, som jag nämnde i går. Fettisdagen närmar sig ju med stormsteg.

Nästa vecka väntar lite extra ledighet, det är sportlovsdags och jag jobbar bara måndag och tisdag. Det ska bli skönt! I veckan rensade jag tidningskorgen och hittade massor av recept, så jag hoppas att det blir gott om tid för att baka då.

2 kommentarer:

  1. Åh det låter gott med hembakade semlor, jag kommer hi hi!
    Skönt med lite ledigt nu och hoppas du får en skön vecka...
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så välkommen, Titti :) Det bästa med hemgjorda semlor är att man vet att det är en färsk bulle och att man själv bestämmer hur mycket mandelmassa man vill ha i ;) Jag önskar dig en härlig vecka också! Kram Åsa

      Radera