torsdag 12 februari 2015

Fullt up


Om jag säger att det var full rulle från morgon till kväll i går så har jag inte överdrivit. Först jobbet, där jag tyckte att jag hade planerat arbetsdagen väl men blev avbruten ett par gånger på grund av brandkårsutryckningar (som tur var så var inget så allvarligt som det först kunde låta).

Sedan i väg på mysfika hos moster E med ett härligt gäng och massa gott, och därefter direkt vidare till ett kvällsjobb som tog flera timmar men som var intressant och roligt med många trevliga möten med olika människor.

I dag försöker jag skruva ner tempot igen. Arbetsdagen kommer att avrundas med ett besök hos massören.

4 kommentarer:

  1. Tack för igår, så mysigt att ses, värdefull tid att bara sitta o prata o fika gott förstås:) Och tack igen för den fina blomman! Ha det så skönt på massagen! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv Eva! Jag var så mätt och nöjd när vi åkte hem :) Du har så rätt, det är så värdefullt med sådana här fikaträffar! Ha en fin torsdag! Kram Åsa

      Radera
  2. Jag var oxå på massage..somnade som en klubbad oxe,,så det var effektivt ;)
    Hoppas det var det för din del med..
    //Ewa A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan jag lova, höll mig vaken en halvtimma sedan slumrade jag till och vaknade bara av mina egna snarkningar då och då :) Välbehövligt!

      Radera